sunnuntai 25. elokuuta 2013

ajatuksia viimeisenä kesälomapäivänä



Olen miettinyt paljon sitä, teenkö oikein kun jätän matematiikan... Minusta tuntuu kyllä helpottavalta kun ei tarvitse palata opiskelemaan matematiikkaa! Humanistina kursseista ja tenteistä  selviää lukemalla kirjoja & kirjoittamalla. Tämä on se ratkaiseva ero matemaattisluonnontieteellisen ja humanistisen tiedekunnan välillä. Jos minusta ei tuntuisi tältä, tekisin väärin... Minä en ole matemaatikko, vaikka näenkin matematiikan kauneuden. Minä olen folkloristiikan pääaineopiskelija, joka on hurahtanut Pohjois-Amerikan tutkimukseen (Amerikkakuume!). & ihan pian tapaan muut uudet opiskelijat (jännää!)...

ihanaa mennä taas katsomaan uusi Woodyn elokuva!

2 kommenttia:

  1. Tänään on ollut ihanan kutkuttava olo! Itse aloitan opettajaopinnot huomenna, ja olen viimeisen viikon fiilistellyt uutta reppua, ihania vihkoja ja ennen kaikkea uusia meininkejä, ihmisiä ja uutta kampusta :)
    Vaikka suomen kieli ja kirjallisuus jatkuvat tuttuina turvallisina, on ensimmäinen periodi pyhitetty kasvatustieteille enkä voisi olla onnellisempi juuri nyt!

    Ihanaa opintojen alkua, nauti syksystä!

    VastaaPoista
  2. Kiva juttu! On jännittävää aloittaa uudet jutut, uudessa paikassa & uusien ihmisten parissa... Nyt onkin niin ihanan aurinkoista ja mieli on korkealla :)
    Eikös kasvatustieteellinen olekin siellä kruununhaan mäellä, sieltä Minervasta on upea näköala kaupungille!

    Ihanaa syksyä sinullekin uusien opintojen parissa!

    VastaaPoista